Måndag hela dagen

Vi var hemma idag med för säkerhets skull.
Dels hade Arvid så ont att han bara skrek rakt ut igår kväll..=/ och så ville jag se så han kunde käka ordentligt, har vart lite si o sådär med den biten.
Men de har vart en rätt mysig dag.
Vi var ute i de fina höstvädret hela förmiddagen innan pappa kom med lite lunch till oss.
Alltid lika trevligt att ha lite lunchsällskap.
Och på eftermiddagen så har vi åkt sjörövarskepp i soffan..=) Så spännande! =P
 
Och lagom tills maten skulle in i ugnen och jag hade bytt om till träningskläder för ett pass till kvällen, så behövde jag rycka ut och hämta Elin, hon behövde lite Westling sällskap.
Så nu har vi henne här, och Arvid blev helt överlycklig över att ha busmorser på besök.
Och jag tror Elin är precis lika nöjd hon nu.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0