Söndag

Precis så slapp som den ska.. Tobbe åkte ner och tränade, så jag och Arvid tog de nästan pinsamt lugnt.. eller ja.. snarare jag.. Arvid var fullt upptagen med att leka i sitt rum..
Och när han får till den där riktiga lekkänslan så kan han hålla på hur länge som hälst.
Tobbe hann komma hem igen, jag hann sova en stund i fotöljen med min bok vilandes på magen..
Sen behagade han att komma ner och vi fick tjata på honom att vi skulle gå ut och ta lite luft i lekparken. =P
 
Nu står Tobbe vid spisen och förbereder en långkokt köttgryta.
Älskar att ha honom där..=)
Och jag sitter här, och Arvid störtade in i sitt rum igen.
Lugn och skön Söndag.. *Tummen upp*

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0