Inte långt kvar nu..=)

Nä.. De är bara 5 dagar kvar till första advent..=) och bara 6 dagar kvar till 1 December.. <3
Underbart!
I helgen kommer de att bli lite småpynt, lite stjärnor och gardiner ska upp, och så ska jag kolla igenom vad jag har för annat adventsmys.
Varje år gör jag lixom nya fynd och upptäckter i jullådorna..=P Eftersom jag tycker att de är så kul att handla fina julsaker.. så brukar de alltid bli någe nytt varje Mellandags rea, och så när jag plockr fram de julen efter så blir de som en lite överraskning till mej själv. Toppen ju! =D
 
Eftersom Arvid är så gott som feberfri just nu.. (Brukar komma tillbaka på em/kvällen) så tänkte jag att vi skulle åka och handla lite.
Och har setat länge nu och bara tittat på allt julgodis man kan göta..=)=)
Och jag blir så himla inspirerad att göra allt..=D men jag tror de får vänta lite.. Är rädd att de lixom kommer hinna ta slut innan julafton..=P
Som vi för övrigt kommer att ha hela dagen hemma hos oss. <3
Jag kände i år att va mysigt att få skapa en "egen jul" vi har sagt till folk att vill dom träffa oss på julafton så är dom hjärtligt välkomna hem till oss.
Mamma med familj, och morfar var givetvis snabba att tacka ja till inbjudan.=)
Har ju såklart den perfekta bilden på hur min jul ska vara.. och har jag den hemma hos mej.. så får jag ju den så som jag vill..=P haha.. Eller?!
Man kan ju hoppas att de hinner komma lite snö tills dess oxå.. för att de ska bli helt optimalt.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0