Godmorgon Fredag

ÄNTLIGEN!
Vaknade imorse och kände mej utvilad, har sovit som en prinsessa hela natten.
Vaknade till en snabbis av att jag hade Arvid låg på min arm, då hade han kommit in utan att ja ens märkt de, han låg på utsidan, så jag flyttade bara över honom till mitten och sen somnade jag om igen, sen låg han så still o utan ett knyst.
Kändes att de var behövligt med lite sammanhållen sömn.
 
Idag tänkte jag att vi ska åka en sväng till Ikea, vi behöver inhandla lite nya stekpannor, och så ska jag kolla på lite nya köksknivar.
Säkert lite ljus oxå..=P
Igår kväll monterade jag igop ett pepparkakshus till Arvid, så ikväll tänkte jag att han skulle få pynta de oxå, plus att han har velat åka o hälsa på, på pappans jobb..=) så hinner vi så blir de en sväng dit oxå.
Jodå.. vi kommer nog att få denna dag oxå att gå..
Till helgen tänkte ja ge mej upp på vinden och plocka ner lite jul..
Hade jag fått bestämma så skulle nog gran, och julskinkan oxå åka fram, men granen får vänta varjefall någon vecka.
Vi ska åka i helgen och köpa ny julgran, har i några år haft en ganska ful, billig liten spretig plastgran.
 
Men typ varje jul så kan jag inte låta bli att bara lite grann, tänka på min fasters underbara julgranar, hon har en tokstor, svindyr plastgran, och pyntar den med så hysterisk fint pynt, så man kan inte göra annat än släppa den med blicken när man är där.
Och jag strävar ju oxå efter att ha den finaste granen i stan..=P
 
Nähä, om man skulle börja förbereda lite middag medans Arvid fortfarande ligger i soffan och har morgonmys, innan vi styr mot Västerås.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0