Välkomnar helgen

Så himla skönt med långhelg.
I Torsdags kväll så packade vi ihop oss efter jobb och föris och åkte ut till familjen Skogstorp.
Vi packade med oss de varmaste kläderna vi kunde hitta så vi skulle kunna gå o kika in brasan..
Men efter att ja o Tobbe tog en promenad med Freja så bestämde vi om..=P Fyybubblan va kallt de var.
Så vi stannade kvar inne, Mumsade lite gott, och Arvid kollade på hans nya film, medans vi vuxna satt o cnackade massa skit.
Trevligt!
Igår så åkte jag o Arvid ut till Jenny med familj.
Var så sjukt länge sen som vi träffades, så vi hade hur mycket som helst att prata om.=P
 
Idag har vi haft en riktig familjedag.
jag började dagen på gymmet.
O snacka om att ja körde slut på mej.
Eftersom ja har lite ont i ett knä, så har jag dragit mej för att köra ben.
Och så blir jag så himla yr när ja tränar rygg, så de blir lixom också tyvärr att ja inte prioriteter de.
Men idag så kände jag att ja var tvungen att känna på de.
Och de är väl inte de optimala att köra i samma pass. =/
Men grejade mina övningar finfint.. plus 40 min. på crossen..
Sen åkte jag hem som en trasdocka.
Och eftersom jag denna månad ska ligga extra lågt kalorimässigt så har ja vart rätt trött idag.
Men, men.. så kan de bli.. bättre lycka imorgon. ;)
 
Vi hann även med att besöka en hel hög med butiker som skulle kunna tänkas sälja Café set.
Men vi har fortfarande inte hittat något som har fallit oss i smak.
Så vi letar vidare.
Nu på em så släpade vi fram grillen och fick till en riktigt smarrig kycklingfilé middag.
Arvid som inte har sovit en blund idag sitter förtillfället på golvet och helt okontaktbart kollar på Barnkanalen som visar Emil.
Han är så trött så han nästan svimmar..=P Så de blir en tidigt kväll för hans del ikväll.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0