Mysdag

Vi tog en sån där skön Söndag morgon, lång frukost, ja o Tobbe satt länge och käkade och pratade.=)
Vi tackar Barnkanalen för de..=P
Sen gjorde vi oss iordning och Tobbe åkte till gymmet, och jag o Arvid åkte till Maxi.
Vi hade lovat Arvid en liten stereo, så han kan ligga på kvällen och lyssna på saga.
Han har lite svårt att komma till ro, hur trött han än är.
Har fått för mej att de kan vara mysigt att lilla o lyssna på saga.
Eftersom jag alltid gjorde de när ja var liten.=P
Så en liten stereo och så lite sagor.
Och nu väntar vi hem pappan, förbereder lite lunch och så ska jag ställa in en Rabarberpaj i ugnen.
Så mysigt att få plocka sina egna små rabarber på tomten och baka med.=)
 
Vet fortfarande inte om jag ska träna idag heller..=S
Känner mig fortfarande lite krasslig.. Åhååå... HATAR att vara ur banan såhär..
 
I eftermiddag så ska jag dra mej bort att Solstrålen.
Det är kallat till Årsstämma..
Ine kul att sitta på en Söndag eftermiddag, men.. men.. Har inte så mycket att välja på.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0