En perfekt ledig dag!

Vi tog en lååång lugn morgon, Arvid och Tobbe vaknade till liv halv nio i morse.
Och efter frukosten knatade Tobbe ut och målade altanen, medans jag plockade lite här hemma och Arvid fick gå i pyjamasen länge medans Barnkanalen var på.
Så mysigt, vi gjorde oss iordning och sen käkade vi lite lunch innan vi packade ihop oss och först blev de som planerat en vända ner till stan.
Och jag hittade de toppenfina Adidas skorna jag var ute efter.=D Man blir så glad av dom.
Efter stan så styrde vi ut i landsmiljön och mötte upp mamma, Elin och hennes flirt på Marys.
Atmosfären är lika mysigt som alltid.
Men de var för mycket för de små tjejerna som jobbade i köket att göra, så vi fick väl vänta nästan en timma på de vi hade beställt, och Arvids smörgås (som var beställd för en 2-åring) åkte in lika fort som den kom ut.
De var en liten torr macka med en stenhård kant.
Så mormorn i församlingen fick nog.. tog mackan och travade in med bestämda steg.... Hahaha!
De blev bra tillslut.
Nu har vi precis käkat en god middag, och Arvid ska klippas och sen kastas i badet, och jag ska strax ladda om för ett pass på gymmet.
Hej så länge!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0