24 Maj

En tillsammans helg..
Vi har fått en del gjort denna helg, dels så har vi stökat här hemma, dels så har vi jobbat en del på Solstrålen.
Och så har vi fixat med sånt som man bara hinner på helgerna. En fixar helg blev de.. För att till nästa helg kunna ha en "slapp-helg"
 
Igår var de mössa och vantar på, när vi var på Solstrålen och målade..=P
Och idag satt vi och luktade solkräm, jag premiärade i bikini, och fick nya fräknar på näsan. =)
Mamma kom förbi lagom efter att jag kom hem från ett grymt benpass.
Hon bjöd på jordgubbar, och Tobbe bjöd henne på färskpotatis och sill från gårdagens middag.
(jag och Arvid åt rostbiff)
Sen fick hon följa med och hålla de lilla barnet sällskap medans jag o Tobbe målade klart de sista.
Och såklart de obligatoriska fikat när man är ute och jobbat.=P
 
Vi åt en tidig middag, Tobbe drog fram gillen och fixade till toppengoda kycklingfiléer, och efter maten tog vi en kvällspromenad till några lekparker i närheten.
 
Hem, lite kvällsrutiner, och sen var de tack och god natt för Arvid som sov redan 20 över sju.
Trötta killen, de tar att vara ute hela dagen.
 
Nähä, om man skulle ta och kolla om de finns någon bra film..
Pappa har tipsat oss om två, och båda två var riktigt bra..=P Bra jobbat pappa.. Som annars bara tipsar om den ena dåliga zombiefilmen efter den andra..
 
John Wick var den ena.. Ren action..
 
 
The Water Diviner var den andra, en krigsdrama
Och så såg jag att de hade kommit ut en ny Jönssonligan film, hade ingen aning, och var bara tvungen att se den.
O ja.. den var ju precis så dålig som man kan föreställa sig.
hade don inte haft samma namn  som de gamla filmerna så hade den väl vart en okey B-film.. men kom igen..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0