Vill inte att de ska ta slut...

Vad lite sol kan göra med en.=D
Man är precis lika lycklig i kroppen som solen skiner.
Knatade bort till Solstrålen lite tidigare, idag stod de samtal på schemat.=)
Kul, både i mamma syfte men även i yrkes syfte.=P
Och det är alltid lite jobbigare att ha samtal med en som jobbar i samma bransch. ;D
Sen tog vi en liten promenad, och Arvid fick välja mellis själv på Ica, han tog först ett paket ägg..
Men jag försökte övertala honom att Risifrutti kanske också är mumsig, han var inte så svår att övertala.=P
Jag handlade de jag skulle ha till middagen, och sen knatade vi hem, och slog oss ner på altanen på framsidan, och käkade mellis i solen.
Lovely!!!
Eftermiddagen tillbringade vi i skogen och i stora lekparken på baksidan.
Man bara vill inte gå in.. Men någon gång måste man ju de med, så nu håller lilla på att pular i sitt rum, och jag ska ge mig på kycklingsoppan.. Spännande!
Kyckling är ju gott, och jag älskar soppa.. Så vad kan gå fel? =D
 
Till kvällen blir de ett pass på gymmet, ska ha lite nytänk.
Och lägga in en del kondition från Erikas pass.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0