Vi fick vända på parkeringen...

Som sagt, Arvid var ju rätt hostig i natt, men var på sitt bästa morgon humör i morse.
Men när jag skulle lyfta ut ungen ur bilen när vi stod på dagis parkeringen så var hans ögon precis igen geggade.
Meeeeen!!!
Jaja.. Knatade ner och talade om att vi inte kommer..=P
Tss..
Arvid blev super besviken. =/
Men nu har han fullt upp med sina puzzel.
Så jag var inte sen med att ringa och bjuda pappa på lunch.. eller ja.. bjuda, och bjuda.. jag bjuder på hem och sällskap och han på maten.=P
Han är snäll min pappa.
 
Har suttit nu och kollat runt lite på Astrid Lindgrens världs hemsida.
Åhåå, vad jag längtar tills vi åker ner.=)
Börjar redan förbereda Lilla A att vi ska åka och hälsa på HEMMA hos Pippi och Emil..
Hahaha, sen hur mycket han bryr sig vet jag inte.=)
Satt och kollade lite på deras webb shop.. Åhåå..
Har ju lääääänge velat samla på muggarna med motiven från Astrids filmer..
Så de kanske kan vara en kul start att köpa de fösta där då.=)=)
Priset ska vi ju inte ens diskutera för en liten proslinsmugg, men vafan..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0