Solig dag.. äntligen

Eftersom Arvid är pigg-piggelin trotts sina geggiga ögon så tänkte vi knata ut om ett litet tag.
Kan ju inte gå miste om solen som skiner idag.
Han sa själv igår kväll att han ville gå ut, och de hade väl funkat om de inte var så att vi presis höll på att duka fram middagen.=/
Tänkte även åka förbi Rusta, och handla hem ett våffeljärn.
De är ju voffeldagen imorgon, och när jag var o storhandlade i fredags så handlade jag ett paket voffelmix..=P hehe.. Bara för att vi skulle få tummen ur, och investera i ett voffeljärn snart.=P
 
Igår fick jag så sjukt mycket gjort, mest pyssel jag bara har skjutit framför mej.=)
Kan bjussa på en bild nu, På Arvids fina galgar.
Blev toppen nöjd.
Glömde ju fota Arvids galge han målade..=P
Han var fast besluten att den också skulle hänga i hans garderob.=) <3
Min lilla pysselkille..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0