Redan slut på v. 10...

Va hände med denna vecka då?
och inte ett inlägg har de kommit, så sjukt dåligt.=P
I Fredags blev de lite dricka och utgång tillsammans med Åsa.
Igår tillbringade vi hela dagen i Malmköping.
Tobbes pappa fyllde år, så de blev mat och kusinbus.
Och idag så började vi dagen tidigt, och Arvid har sovit så knöligt i natt, så ganska trötta var vi när vi hade lite kalas för Tobbe som fyllde i veckan.
Dock så vaknade Arvid mitt i kalaset med feber.
Hmm.. jaja!
I veckan fick jag äntligen mitt efterlängtade paket..=D
Eftersom jag nådde mitt första viktmål nu, =)=)
Så då tänkte jag unna mej en liten motivationspresent.
Ett par nya träningsbyxor från Better Bodies.
Så dom invigde jag på gymmet idag.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0