Naturen..

Blev en tidig morgon här hemma idag med..
Och i morse satte vi på barnkanalen för en gångs skull.
Även om Arvid inte är jätte lockad att titta på de, så kollade jag desto mer.=P
Dom hade ett reportage om naturen i Thailand..
Åhååå, vad jag längtar tillbaka till de där underbara paradis.
Är hemma idag med, men imorgon får vi nog allt gå tillbaka till den där vardagen igen.
Nu börjar tillomed jag bli lite små rastlös..=P
Igår kväll tog vi en sen-kväll-ute.. och hade lite lekparks maraton, och testade lekparkerna i närheten.
Finns ju en hel del.=)
Men när kl. började närma sig halv sju, tyckte jag att de både började bli för kallt, och mörkt för att sitta i en sand låda.
Arvid var inte helt nöjd med de beslutet..=P
 
Jaja, idag var de ju våffeldagen minsann, och igår så åkte vi och inhandlade ett våffeljärn.
Så de tänkte jag o Arvid inviga till mellis.=)
 
Hörs!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0