Hosta och ont knä..

Jätte trevligt hos mamma igår, vi fikade lite, käkade en Indisk kyckling gryta med tillbehör.. Sjukt gott!
Och bara hade de allmänt trevligt hela eftermiddagen.
Tyvärr råkade jag klanta till de när ska skulle kolla va Arvid pysslade med i köket, och slår knät i deras vardagsrums bord..
Asså de var nog den sjukaste smärta ja vart med om efter förlossningen..
Svimfärdig och illamående blev jag varje fall, och de säger väl allt.
 
Överraskade Elin lite också.. Rensade mina garderober lite här i sluter på veckan.=D
Hon blev skit nöjd..=)
Innan vi åkte till mamma så passade jag på att åka och träffa Johanna och hennes fina lilla familj.
Så himla trevligt.
Och såklart mysigt att få gosa med lilla Liam..=)
Han är ju söt som socker. <3
Fick även mina namn armband som jag beställt av henne.
De är så sjukt fina, duktiga hon..=)
Kul att hon fått så mycket beställningar.
 
Jaha, de blev en tidig morgon idag..=/ Trodde vi skulle kunna passa på att sova lite idag, vi har ju sovmorgon, och de blev rätt sent i säng för Liten igår kväll.
Men, men.. uppe med tuppen är vi, o andra sidan så gör inte de speciellt mycket, han har legat och hostat hu mycket som helst i natt, så då har ja lite tid på mej att hålla koll om han håller på att bli sjuk igen.
Annars så ska vi väl hålla tummarna att vi kan vara friska ett litet tag till va...=P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0