Hej Kvällen- Äntligen är du här!

Asså ja tror aldrig ja sätt Tobbe så sjuk som han är just nu..
Magsjuk och toghög feber.
Han är nästan död här hemma, och Arvid har väl piggnat på sig någorlunda.
Vi har vart ute några vändor idag, och middagen åt han varje fall.
Men i morse inser jag.. att nä.. jag kan ju inte lämna Arvid hemma med pappan, de bara går inte när karln inte ens tar sig upp ur sängen..
Ja, fyfaaaan va pissig dag, dels så har jag gått och nojjat för att jag skulle börja spy och skita..
och så har jag nojjat över att Sandra ska ringa och säga att hon spyr och skiter.. (Hennes son är också magsjuk)
Samtidigt som jag har bråkat i mitt huvud över vad gör jag med Arvid om Tobbe inte mår bra.. klockan tickar på, Sandra ringer inte.. och de är ju ett gott tecken.. Men Tobbe blir absolut INTE bättre..
 
Strax innan lunch ringer jag den som jag brukar ringa när jag inte kan ta egna beslut..=P Mamma såklart.
Hon vet ju hur länge och hur mycket jag har längtat efter detta, så hon tvekar inte ens.
Hon är hemma och mormor-vabbar imorgon.
Jag vet fan inte vad jag skulle göra utan henne ibland.
Men precis i den stunden så får ja så sjukt dåligt samvete för att jag ska åka och roa mej, och jag dels ska lämna bort Arvid, och dels gör så mamma inte kan jobba..=P
Jag sa de till mamma nog 100 gånger.. men hon tyckte de ju bara var helt underbart.
Och Arvid ska vi ju inte ens tala om hur lycklig han blev när jag talade om att han skulle få åka och sova hos mormor.. -"Jaaa!! och Talle, o Ellliii, Och Flejja, o Tussi och lilla kissen" Ja.. Älskade lilla barn va de är skönt att han trivs så bra hos sin mormor.
 
Så mamma kom som ett skott efter jobbet, och hämtade med sig lilla prinsen hem, så nu sitter jag framför tv.n och bara väntar på att klockan ska gå.
Strax innan halv två kommer Sandra och plockar upp mej och vi åker till buss stationen.
Ska försöka att INTE somna, då är man tillräckligt trött och somnar skönt på bussen.
 
Hörs!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0