Bra helg trotts allt..=P

Vi kom iväg Sandra och jag i Torsdags natt..
Och de är ju precis så bra som man förväntar sig.. dock liiiite bättre denna gång för att vi fick så sjukt bra platser i bussen.=P
De var lite folk, och vi lyckades hamna på en "4 plats" med bord.. Tummen upp!
Och handlade gjorde vi.
Och trötta var vi på vägen hem.
Så skönt att åka en Torsdags natt, så man shoppar fredag, och sen har man hela helgen hemma.
Mer sånt.
Vilken mysig helg vi har haft.
I söndags tillbringade vi halva dagen i Stadsparken, matade fåglarna, lekte i lekparken, fikade lite och tog en promenad runt stan.
Vi konstaterade att de var första gången Arvid matade fåglarna..=P
Men han skötte de galant, och ingenting åkte in i munnen trotts att de var kanelbullar vi bjöd pippisarna på.
Fick ju i julklapp av Tobbe några timmar med en PT på mitt gym.
Och igår hade jag mitt första pass, med världens coolaste Erika, hon var grym.
Hon tyckte ju dock inte att vi skulle jobba så mycket på musklerna för tillfället, (eftersom mitt mål är att gå ner i vikt, Men självklart vill jag ju behålla den muskelmassa jag trotts allt har byggt på mej, hade 45% muskelmassa, viket tydligen är grymt! =D Tummen upp Sandra!!
Så de blev tuff löpning på bandet som uppvärmning, och en toktufft Tabatapass..
Jag bara toklängtar tills nästa pass, hon skulle resa bort och komma tillbaka i slutet på Mars, och tills dess har vi skrivit up lite mål som ksa uppnås, och förhoppningsvis lite minus på vågen.=)=)
Dels så inget "onödingt" sött, (Jag fick själv välja vad jag tycket är onödigt, och nödvändigt) =P Ironiskt!!
Och så MÅSTE jag komma upp i mina 1400 kalorier som jag trotts allt förbränner i vila..
De är nog de som kommer att vara den största utmaningen.. =D
Plus en hel del konditionsträning.
Fortsättning följer!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0