Pedagogik... Pedagogiska rum... och pedagogik

De är de min vardag har bestått av.. och kommer att göra i morgon och på Onsdag.
Vi kommer garanterat att ha den mest genomtänkta förskolan i kommunen för tillfället.
Med tanke på att alla avd. har fått tillgång till en pedagogik utvecklare en av dessa tre lärandemiljödagar.
Lyx på hög nivå för folk i vårt arbete.
Vi började med ett studiebesök på en annan fsk.
och sen heeela långa dagen har vi burit runt, tagit bort, lagt till, rensat, kastat, sparat och fått nytt material och framför allt nytt tänk till förskole miljön.
Och trotts att de vara gått första dagen så ser vi redan hur de kommer att bli, och de kommer att bli sååå himla kul.
Men hur de än är, så är jag heeelt slut i huvudet.
 
Så har precis hämtat hem Arvid som sitter och tar igen sig en stund med barnkanalen medans jag sitter bredvid och gör desamma och väntar på att kyckling grytan ska puttra klart, och Tobbe ska komma hem från gymmet.
Lite middag, och sen ska jag åka ner och köra ett pass, skönt att få lite ny energi, och rensa huvudet en del från dagens alla intryck.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0