Lite dans, och lite snor

Igår tog jag en föräldradag, och var med Arvid på föris.
De var Midsommarfest och de vill man ju inte missa.
Avslutningsceremoni för 5 åringarna, klä Midsommarstången, fika, dans, fri lek, Lunch..
De var så himla bra gjort.
Och maten var toppenbra.
Kycklingfilé, färskpotatissallad, pastasallader, grönsallader, o en hel hög med massa såser.
Ja de hade dom gjort bra.
Självklart så kan inte ja bara så o glo, ja var inne i köket, hjälpte till att duka, och plocka..=P=P
Sånt kommer naturligt i en sån miljö tror ja.. hahahha!!
Och Arvid fick ge sina Frökenpresenter!
Riktigt uppskattat, och så lite pengar, ljuslyktan hittade jag på Rusta för 10 kr, glasburkarna är barnmatsburkar ja hittade på jobbet, chokladen är väl kanske 5 kr per paket och bilderna har jag kopierat på jobbet, ljus och cellofan hade jag hemma. Tummen upp och så uppskattat!
 
Tyvärr så segnade Arvid ihop där någonstans mitt i Midsommarfirandet.
Blek, snorig och varm, så vi åt lunch och sen tackade vi för os och åkte hem, bäddade ner honom, och jag anmälde vab idag..
Men nu är ju de där som bortblåst, va hände??
Undra om han känner av pollen, med tanke på att Tobbe är så känslig för gräs.=/
Jaja, vi fick en långhelg denna vecka med.
 
Idag är planen att vi ska baka lite kakor till Lördagens lilla kalas.
Och ikväll så ska vi till pappa och fira Märta. Mysigt!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0