Hmm

Jaha, och jag som trodde vi kunde återgå till jobb imorgon.. men nähä inte då..
Febern kom tillbaka strax efter frukosten.
Ingen jättetopp, men tillräckligt för att de ska vara feber, och eftersom de är en feberfri dag hemma, så...
 
Stoppade ner honom i vagnen och tog en liten promenad till ÖB, och nu  pausar vi en stund framför en film efter lunchen.
Ungen är toktrött, men de bästa vore ju om han inte somnade..
Han sov en timma igår på em.. och var vaken typ lika sent som vi..
 
Håller på att plockar o fixar lite till Söndagens loppis.
jag, mamma och Elin ska stå..
Tyckte först inte att jag hade så mycket skit hemma, och tänkte att jag kommer nog inte lyckas fylla ett bord..
Men se på fan.. hela skräprummet på övervåningen är nu belamrat med massa prylar,
Plus att jag tänkte ta med lite av mitt pyssel..=)
Alltid kul att få se om de är någon som uppskattar de man gör.
har precis räddat tre kakburkar från jobbet som skulle kastas, hysteriskt fula innan..
Men allt måste få en andrachans..=P
Panduro har fått in så otroligt fina färger på sprayburk.
Kul att jobba med.
Tyvärr så går de åt en del, och den tog slut efter 3 burkar, och de är ju inte de billigaste heller.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0