Godkväll Tisdag!

Strax efter lunch kom mamma över på jobbet och vi bytte bil.
Hon behövde vår för hon skulle hämta Arvid, som ska få vara lite ledig såhär mitt i veckan.=)
han ska sova där två nätter..=) Spännande!
Så efter jobbet så åkte jag direkt ner till gymmet, de var ju också ett spännande koncept..=P
Hahaha.. Jaja.. de gick ju de med.=P
Annars så föredrar jag att köra senare på kvällen.
(Jag känner nu att jag brukar vara iväg senare på kvällarna.. Blir snabbt rastlös på kvällen..)
Men benen fick sig en genomkörare och bra gick de. Toppen!
Och på Tisdagar så jobbar Tobbe sent, så här hemma satt jag i min ensamhet..=P hahaha
Aa, nä.. så tragiskt var de inte. rätt skönt att ha egentid.
 
Nu sitter vi o kollar på Allsång.. fan va de suger! Låtarna har man hört en miljon gånger, samma artister samma år..
Och programledaren är ju för sämst.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0