God morgon!

Efter jobbet igår så åkte jag och handlade de vi ska ha med oss idag.
Lite picknick, gott i bilen, och tidningar såklart.
Jag hittade en målarbok.. aa till mej själv. =)
En bok med bara massa mönster och former, med tema älvor.
Så nog har jag att göra idag.=)
Sen hämtade jag upp Arvid, och vi åkte och plockade upp Elin och ålte till Tuna park och shoppade lite.
Arvid fick en del nytt till sin garderob, och jag fick lite nytt.
Vi bjöd Elin på lite fika, innan hon hade tröttnat och ville ner till stan för att träffa kompisar.=P
Så vi åkte hem, började med maten, och inte långt efter de så kom pappa och Mansell förbi.
Pappa ska passa katt och blommor när vi är borta.
Arvid tog ingen sovmorgon denna morgon, och de var väl tur de.
9 skulle morfar träffa läkarn, och efter de så åker vi äntligen ner till Vimmerby.
Ska bli så hysterisk mysigt att komma bort.
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0