Varmt va!? =D

Jag klagar inte..=) Men de är desto jobbigare för de små.
Men, men skugga och mycket vattenlek så löser de sig också.
 
Kvart i fem idag, när jag stängde grinden bakom mej på jobbet så kändes de NÄSTAN som när jag tog studenten.
Ville bara skrika rakt ut av den bubblande glädje känslan som strömmade igenom kroppen..
SEMESTER!!!!
Tror varken jag eller Tobbe har vart i sånt stort behov av 4 veckors ledighet.
Och jag tror nog inte vi någonsin har vart så förtjänta av de heller.
Började semesterlyxa redan igår..=)
Hade bokat in en tid på Nyanser av oss för att få snygga semesternaglar.=)
Tyckte de passade mej toppenbra.. En rosa skimrande diamant.=)
Hade även en playdate med Sandra och Elliot i Parken Zoo.=)
Våra hysteriskt älskade små bustroll. <3
 
NU sitter jag med kladd i håret, i ett försök att lägga lite solkyssta slingor, väskan för kommande veckas semester är nästan färdig packad.
Och Arvid är hos sin mormor och busar loss.
Han ska sova där inatt.
Tobbe jobbar imorgon också, så jag ska ha en hel dag för mig själv.
Lyxigt.. eller ja.. Lyxigt o lyxigt.. Tanken var att jag skulle kunna packa klart, storstäda så allt är tiptop när vi kommer hem igen nästa helg, och så behövs de handlas hem lite.
Och sånt är alltid skönt att göra själv.
Går lixom lite fortare då.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0