Shoppat lite!

Tobbe åkte även idag och tillbringade fm på jobbet.
Först tänkte jag om jag o Arvid skulle ha packat ihop oss till Parken Zoo, men vi orkade aldrig ta oss dit.=P
Arvid pulade på här hemma, och hade en massa roliga lekar för sig.
Så de kändes så onödigt att bryta dom.
Tobbe kom hem vid lunch, så vi käkade lite tillsammans och sen packade jag mej till gymmet.
Gisses vilken toppen pass jag fick till idag med.
20 min. tufft cardio pass.. Svetten bara rann om mej... *Tummen upp*
Sen fick de bli mage och biceps som fick sig en genomkörare.
 
Eftermiddagen höll vi oss också hemma..
Jag o Arvid passade på att baka lite.
De blev Dumlekakor... utan Dumle.. Men med Nutella istället.
Gott, men riktigt mastiga..
Sen tog jag mej en liten "egentid" på Tuna Park.. Tanken med att jag åkte dit var att jag skulle in på Lyko.. men de glömde ja.. hur fan lyckas man med de kan man ju undra.
Men de kom med hem lite kul saker varje fall..=)=)
Två par HELT nödvändiga tränings tights..=)
Och så hittade jag ett armband som jag blev helt kär i.
De påminner om detta, men de är ett annat mönster.
Nu har Tobbe precis nattat Arvid.. de gick sådär..=P Han sitter förtillfället och har en konversation med sina Pippi figurer.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0