Vågen imorgon

Trotts att jag inte har vart nere på gymmet sen i Söndags, pga. min förjävliga förkylning så tror jag att även denna vägning blir lyckad.=)
Har ju med flit valt Lördag som min vägningsdag.
För att minska en "gott" dag.. Annars är de ju rätt lätt att man bullar upp med Fredagsmys.. och Lördagsgott..=P
Men nu blir de varje fall en dag mindre..=P
Även om inte vi handlar hem, och bullar upp varje helg..
Skit samma..
Mitt mål var att gå ner minst 0,8... =D Spännande!!!
Men imorgon SKA jag köra ett pass. Lääängtar!!
 
Arvid har precis somnat, även den kväll va en sån där mysig hela-familjen-på-hans-golv-kväll.
Jag o Tobbe ska ge oss på filmen Min så kallade pappa
Eller Turist
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0