Tummen upp för mat- och träningsdageboken

Har kört med den snart en vecka, och jag kunde inte riktigt hålla mej borta från vågen i morse.=P
Har ju visserligen "vägningsdag" imorgon, men vafaaan..=P
Och kan inte göra annat än tummen upp..
Även om de inte är några större förändringar, så blir de ju de ändå, man hoppar de där kakorna som ställs fram.
Man tänker om lite vid måltiderna.. o vipps..! Ett resultat!
 
Skönt!
Arvid har vart feberfri sen i natt.
Och hostar inte fullt lika mycket, så efter att sotaren var på besök, och jag insåg att solen strålade som aldrig förr, så packade ja på honom kläder o bäddade ner honom i vagnen, och så blev de en liten promenad runt Slagsta.
Måste ju vara toppen skönt för honom som vart inne sen i Lördags att få lite frisk luft i lungorna.
Nu sover han som aldrig förr, och jag väntar på att mamma o Elin ska komma förbi, dels för lite sellis, och dels för att jag ska kunna åka en snabbis till Tuna Park, en vända in på Systemet, och en vända in på Gina.
 
Vankas party ikväll..
 
Igår fick jag ju som sagt ett enormt sug på pyssel..=)
Hej o Hå va de går när ja får såna infall..=)
Men fint blev de.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0