Träningen!

Precis de ja hade hoppats på i morse.. =D -1,2 kg denna vecka med.
Kommande vecka är planen minst 0,7... =)
Tanken var ju att jag skulle haka på Heidi till Viktväktarna.
Men vafan.. verkar ju som att jag lyckas på egen hand.=)
Visserligen så finns de ju så mycket kul i deras shopping-sortiment.
Men o andra sidan.. Varför lägga 400 spänn i månaden bara för att ha tillgång till de.
Har ju sån grym motivation just nu, så varför inte ta tillvara på de nu när de går så sjukt bra.
Plus att jag har ju 3 timmars personlig träning att ta ut, och de tänkte jag göra så fort jag känner att jag får en svacka på gymmet.
 
Åkte ner till gymmet idag, första gången på hela veckan, o ja.. de kändes nog att ja har lite kvar i kroppen, för en kvart på crossen fick var nog.
Men rätt stark i kroppen ändå, och jag klarade mitt personbästa i hängande benlyft.
När jag började med den övningen klarade jag MAX 4..
Idag gjorde jag utan problem 3 snygga set, 15 reps. 12 reps. 12reps. Gav mej själv grymt mycket beröm!!
Min nästa utmaning tänkte jag börja med den kommande veckan, och de blir Dips. Kul att se utveckling!
 
Tobbe har åkt med sitt jobb ut till Sundbyholm för lite Kickoff på slottet.. ja.. de är visst skillnad på folk, och folk..=P
Vi blev instuvade i Sporthallen..
Så jag och Arvid får ha en mysig Lördagskväll för oss själva.
Dock ligger han för tillfället och sover bredvid mej i soffan, han vägrar ju sova efter lunchen, men han orkar inte vara vaken en hel dag, så de är ju inte första gången han stupar runt halv fyra.=P
Men de är nog dags att väcka honom till liv, lite middag står näst på schemat.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0