Stark..

Vaknade i morse av att Tobbe och Arvid låg nära, nära, gosade och småpratade lite.
Dom har ju trotts allt inte setts sen förra Söndagen..
 
Lite frukost, och Arvid lekte i sitt rum medans jag skrev matlista och inköpslista.
Ett besök på ekängen, hem med maten, inta lite lunch, och sen iväg till Tuna Park för att försöka shoppa byxor till Tobbe.
Men... de gick väl sådär..
Lite samma "problem" som vid de där med jackan..
Karln har för grova lår, i förhållande till mage, och rumpan..
Så de blev inga byxor... idag varjefall..
 
Körde hem man och barn, Arvid var så trött så han höll på att slockna på Tuna..
Så han fick åka hem och sova lite, och jag åkte vidare till Rusta för att kika lite.
När jag kom hem så var Tobbes föräldrar o syster här, lite chill, och sen mat.
 
På kvällen åkte jag till gymmet och körde ett pass, har ju inte tränat sen i Tisdags, och jisses va grymt stark jag var.
Körde rätt mycket på styrka, kondition bara 20 min..
Och sen ett helkroppspass i styrka, med lite extra tyngd på rumpa, och baksida lår.
Vågade mej även på att öka vikten i knäböjen, 25 kg.. Grymt, dock så behöver varjefall jag nästan ha ställning då, eftersom de blir tungt att få upp den på plats på axlarna..
Men de gick bra..=D
Nähä.. Om man skulle kolla om de finns någon film på swe..
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0