Lite pyssel

I morse kändes de som att Arvid var på bättringsvägen efter att ha fått i sig lite frukost. Med betoning på lite..
Men strax innan lunch så brakade allt ihop för honom tror ja. Ingenting dög, och han bara grät och gnällde, fick i sej lite pasta, och sen slocknade på en gång.
Sov dock alldeles för kort tror ja..
Eftersom han ligger och sussar bredvid mej här i soffan nu. =/ och febern har kommit tillbaka igen.
Stackars lilla plutt.=(
Passade på att plocka in den lite större kabeltrumman jag har kommit över, och satte igång och målade om den.
Tanken är väl att nästa rum vi renoverar blir vardagsrummet..=) Som jag längtar att få göra om de, och byta ut lite inredning.
Tanken är väl att jag skulle vilja ha trumman som rumsbord, skönt att få bort de stora, tunga aset vi har nu.
De är bara stort.. Man behöver inte ha ett stort vardagsrums bord..
 
Lite lycklig blev jag idag trotts allt..=)
Jag o Sandra bokade in oss på bussen ner till Ullared, de har blivit lite av en tradition att vi åker i Mars, plus att detta är en vardag, så vi kan nog räkna med en rätt lugn shoppingdag där. =)=) Jiiipppiiii!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0