Fredag kväll..=D

Har suttit hela långa dagen på en stol i Parken Zoo, och blivit grym på Modigt medarbetarskap. =)
 
Sen hem och hämta hem min lilla prins, och sen har vi bara haft en riktigt mysig eftermiddag/kväll.
Arvid har lekt oavbrutet med sin Buzz, och jag har fixat o trixat.
Sprungit runt och myst med ett leende på läpparna, känner mej lycklig i hela kroppen över att Tobbe kommer hem igen.=)
Även om veckan har gått över förväntat bra..=)
 
Såhär hittade jag lilla hjärtat igår kväll när jag var upp o kikade till honom.=P
Såå himla underbart förälskad i sin Buzz.
Och idag var de med nöd o näppe Buzz fick sitta kvar i bilen när vi vinkade hejdå till honom innan vi gick in på dagis.
Men de gick bra, och han var så stolt när han berättade för sin personal att "-Buzz i bilen!!!" Även om jag fick översätta en del..=P
Dock bröt han ihop totalt när jag skulle pussa hejdå och åka till mitt, och ville inte alls vara kvar.
Känns så sjukt jobbigt i hela kroppen att höra honom skrika hela vägen genom korridoren, och sen stänga dörren bakom sig.
 
Nä, Nu ska jag lägga mej nära, nära Tobbe i soffan, och inte släppa honom förens på Måndag när vi ska jobba igen.. (med några undantag för lite gymbesök o bebisgod i helgen.)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0