Vilken vårdag!

Eter jobbet idag så åkte jag ner till stan en vända.
Uträttade lite ärenden, och sen gick jag bara och strosade lite i vårsolen och kollade i butikerna.
Och nä, kunde inte hitta någe kul med tanke på att vi snart åker till Gekå´s, trotts att jag verkligen ville ha någe nytt o fint tills på Lördag.
De enda jag hittade var till Arvid såklart, så himla fina kläder på KappAhl. Dock var de förstora, men de fanns på Tuna Park, så funderar på att ta en sväng förbi dit kanske.
Jag är ju oftast på jakt efter lite "roligare" mysbyxor, jag anser att barn ska ha sköna, och lätt-rörliga kläder.
Speciellt på föris, men samtidigt är jag så sjukt trött på grått, mörkblått och svart.
Så när jag för en gångs skull hittar något som är lite roligare kan jag lite låta bli.
Och jag vet ju att Gekå´s inte levererar när det gäller barnkläder, så vad gör de då om jag lägger några hundringar på de nu då, när jag äntligen hittar de jag vill..=)
 
Nu sitter Arvid och spelar på min telefon ett tag, och jag har precis packat ihop melliset.
tanken var att te en promenad i de fina vårvädert, behövde handla hem lite mer päron, Arvid knölar med sin mage igen...
Hörs!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0