Var de Topp Hälsa, eller Hälsa och fitness..

En helt vanlig Tisdag.
En väldigt skön sådan.
Allt blir så mycket bättre om dagen börjar bra, och de gjorde den i morse.
Mornar när man måste börja med att väcka Arvid, och han är så toktrött så vi alltid bli sena, och måste stressa, såna mornar är inte kul någonstans.
Men vaknar han själv, och är på ett lysande humör så känns allt precis lika lysande.
 
Jobbade, och efter jobbet blev de ett cardio och mag-pass på gymmet.
Hämtade hem lillhjärtat.
När jag kom så var dom ute, och de små fick sova ute. Hur skönt??
Hemma så fixade o trixade jag en del.
Fick idag en ny Vi Föräldrar, som jag nu ringde och sa upp, eftersom den tidningen är för mycket mindre barn. (Varför i helvete ska de vara så svårt att säga upp sin prenumeration, slutade med att jag ringde upp)
Och eftersom jag hade vart prenumerant så länge så hade jag blivit "guldkund" och ville jag byta tidning så fick jag göra de och betala halva priset för de nya tidningarna.
Ja jag vet, såklart är de ett sälj knep..
Men jag tycker ju att de är för mysigt att sitta och bläddra lite i en tidning.
Så jag nappade, och bytte ut Vi Föräldrar, mot.. ja nu var de ju till de där.. jag kommer inte ihåg om de var Topp Hälsa eller Hälsa och Fitness...
Ingen jätte skillnad på just dessa, och för mej spelar de nog ingen större roll.
 
Nu sitter vi och kollar Bilar 2, och Arvid varvar ner lite innan sagoboks läsning, och sen nattinatti.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0