Gokväller i stugorna

                                                                                <3
 
Även idag så hade vi så sjukt lite barn på jobbet, så en vända till stadsparken, och matade lite fåglar, knatade tillbaka till jobbet, käkade lite mat, nattade lite barn och sen packade jag ihop mitt och tackade för mej.
Hann med att hämta hem Arvid innan han somnade så han fick en lugn och skön tupplur i sin egen säng.
Skönt för honom att få sova ut en vardag.
Och de blev så pass att jag fick väcka honom strax efter tre.=P
Jag han med massor under den tiden, så himla skönt. =D
 
Har nyss suttit med papper, penna och Ullareds bloggen i högsta hugg.
Dags att börja slipa på listan.=)
Lääääängtar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0