Gokväll Onsdag

Krupit ner i soffan och kollar tv en stund.
Varit en lång dag med jobb på fm, och utbildning hela eftermiddagen.
Har suttit på Munktell och haft beställningsutbildning.
Ska bli beställningsansvarig på jobbet, och jag kan ju säga att de är ju inte så BARA att beställa.
De ska hanteras fakturor, kontakt med leverantörer, kontakt med Barn och Utbildningsnämndens beställningsansvarige.. blaha.. blaha.. blaha.. Men får man göra de några gånger så kommer man väl in i de systemet.
Tyckte dock att utbildningsledaren var bra stressad, och lite småtvär.
Tog lixom förgivet att man helst skulle kunna de innan man kom dit, och sånt kan ja tycka är lite väl va..?!
Och de fanns ingen tid för att få hjälp när man misslyckades.
Så de är bara att självlära sig.=P
 
Hann såklart med ett pass på gymmet mellan jobbet och utbildningen.
=P
Kanske LITE stressigt med en timmes pass, men ett liket pass är bättre än att inte få till någe pass alls såklart.
 
Höll på och grävde runt lite bland mina kläder idag, planen var att hitta ett par byxor, som jag ville ha imorgon.. och konstaterade att fan va leggings jag hade..
Typ varje gång jag är på Gekås så handlar ja minst två par, och så har de blivit så att jag har inte använt leggings så mycket, vilket resulterade i jag för tillfället har 7 likadana svarta leggings.. Hahaha.. jaja.. jag behöver ju ivarjefall inte köpa några nästa gång vi åker ner..=P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0