FREEEEEDAG!!!

Har i stort sätt längtat hela veckan efter denna helg.=)=)
Slutade tidigt idag, de är lön, och helgen ska bara gå till massa nöjen. Me like!
 
Blev inte så mycket bloggande igår.. eller.. de blev snarare inte så mycket liv igår..
Jobbade till kvart i 5, och då åkte jag en vända till Tuna park, mest för att få tiden att gå lite.
Hittade lite kul kläder till Arvid, och så köpte jag med mej en kycklingsallad och åkte till Solstrålen för att vänta in föräldramötet.
Personalen hade ordnat en film från verksamheten, så himla roligt att få se sitt barn på ett sätt som man aldrig får se annars.=)
Avslutade med ett medlemsmöte, innan jag.. strax innan åtta äntligen fick åka hem.
Fybubblan va mycket kvällsjobb de har blivit i Februari..=/
Såå himla skönt att jag är "fri" hela den kommande veckan, och förhoppningsvis veckan efter.
Men de kan man aldrig veta såhär långt i förväg..=P
Kommer alltid in något litet modulmöte eller liknande..
 
Vi har precis dammsugit jag o Arvid, han är störtskön med att hjälpa till när den plockas fram, och så har tvättmaskinen gått varm, så jag ska slippa slösa bort massa tråkig tid i tvättstugan i onödan denna helg.=P
Nu håller han på med någon form av akrobatiska övningar i soffan, medans jag har suttit och skrivit nästa veckas matlista och inköpslista.
Funderar nu på om vi ska fredagsmysa med lite Nalle Puh en stund.
Vi har dragit ner på Arvids film tittande denna vecka.
Han lixom blir helt manisk i sina filmer.
Nu måste vi bli lika maniska på att vara ute..=D Våren är ju trotts allt på väg.=)
 
Här om dagen när vi var ute o myste i de fina vädret.
Han ligger och bakar tårta med en sån inlevelse..=)
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0