Fettisdagen

Så var de ja.
Vi hade så sinnes sjukt lugnt idag på jobbet, så jag kompade ut lite tidigare, och styrde mot gymmet och körde ett bra magpass.
Hem, duscha, förbereda maten inför ikväll, mamma kommer och passar Arvid en stund, jag har möte på Solstrålen och Tobbe jobbar.
Och alldeles strax ska jag knata bort till Solstrålen de ska bjudas på semlor.
Jaja.. Öppet hus fika var de visst, semlor är väl kanske inte de absolut bästa fikat ja vet..
Jag gillar ju de där lite "roligare" semlorna, med godare fyllning, (Vägrar äta mandelmassa) och med smaksatt grädde.. (Äter helst bara min grädde)
Men de blir de nog inte.
I helgen så bakade ju vi semlor och hade med oss till pappa.
De blev banan och choklad fyllning (mosad banan och Nutella) och blåbärsgrädde.
Var lite skeptiskt till fyllningen, men de mumsades och Mmmmm-ades för fullt, så de gick nog hem..=P
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0