öhööö.. Jobbig dag!

De har gått runt runt.. hela jävla dagen..
Så nu, när Arvid är nattad och jag tog en skön dusch så slängde jag mej i soffan och bara pustade ut innan Tobbe kommer hem, och jag ska ligga på hans bröst hela kvällen. <3
Idag var Arvid kallad till tandläkaren, och till en början så tordes han knappt tilla på tandläkaren, som var hur bra som helst, och när vi skulle gå hem så kunde han knappt slita sej från henne och alla hennes saker.
Och han  var så duktig så han fick en påse med en tandborste, en sån där liten spegel dom har och kollar tänderna med, och ett litet kram djur, som skulle föreställa ett tandtroll.
Och jag hade liiite.. bara lite ångest över vad vi skulle få för dom på hans tandborstning..=P eftersom jag själv är så petig med de, så vill jag ju att hans oxå ska vara tipp topp..
Och de var dom.. Fanns ingenting att anmärka på.. Så mamman kunde pusta ut, och vara stolt över vårt jobb.
 
När vi kom hem så stod pappa på altanen och väntade på oss.. han ville ha lite Arvid mys en stund, och jag kunde springa till affären för att handla de sista till bullbaket.
Skulle göra en hel hög med saffransbullar till Arvids luciafirande på föris på Måndag.
så de påbörjade jag medans mamma kom efter sitt jobb.. hon är stammis hos oss på Tisdagar, innan hon hämtar hem Elin från stallet. så de hanns oxå med.. medans jag lagade mat, och diksuterade allvar med mamma.=P
Ja så kan de vara.
 
Nä, nu kom Tobbe precis hem, och jag börjar så larvigt tidigt i morgon bitti så jag tackar för mej... Hej!
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0