Lördag

Och vi har redan vart lediga tre dagar.=)
De var planeringsdag på Arvids förskola i Torsdags och Fredags, så vi åkte till Stockholm, checkade in på ett hotell och bara tog de chill.
Vi började på Junibacken.. Men även denna gång kände vi nog att de bara var dyrt.
Visst.. sagotåget är helt enormt fint.. men nä.. Inte alls värt dom pengarna.
Sen knatade vi några kvarter bort och gjorde ett besök på Aquaria, ett vattenmuséeum.. med div. fiskar från jordens alla hörn, jag ÄLSKADE de när jag var liten.. men de var så mycket mindre än vad jag kom i håg de som..=P
Men Arvid tyckte de var så himla häftigt att kolla in alla hajar.
På Fredagen så gjorde vi ett besök på Naturhistoriska, jag var lite sådär ifall Arvid skulle tycka att de var katastroftråkigt.. men gud.. ungen kunde knappt slita sej..=P
Tur var väl oxå att de var en Dinosaurieutställning oxå.
På eftermiddagen åkte vi förbi de nybyggda köpcentret i Solna.. Mall of Scandinavia.
Jisses va stort.
Men jag var mest intresserad av Disney Store.=)
 
Idag har vi mest bara uträttat lite äreenden, vi har äntligen köpt den gigantiska julgranen.
Svårt att få med hur jävla fin den blev på bild..
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0