Träningsverk, trött och skön

Lugnet på jobbet har hållit i sig även idag, just denna vecka blir de så när man har släppt över de barn som ska byta avd, och skolar in nya som går hem innan lunch.
Så våra eftermiddagen är toklugna.
Och jag slutade halv 2 idag, och har fortfarande hysteriskt mycket komp sparat.
Så jag tackade för mej efter lunchen.
Så himla skönt, åkte förbi affären en snabbis och handlade lite till kvällens middag.
Och sen åkte jag och hämtade hem Arvid.
Vardagslyx att sitta hemma i solen, och Arvid badar i poolen halv två en vardag.=)
 
Vi ska lite senare ta en liten promenad.
Har vilodag från gymmet idag, men de betyder ju inte att jag inte ska röra på mej.
Och detta underbara väder som vart hela veckan har även jag o Arvid lyckats cykla varje dag till Föris och jobbet.
Så himla skönt, Arvid ÄLSKAR att sitta bak, och jag ser de bara som lite extra vardagsmotion.
Även om allt som allt så tar de inte ens 20 min. från dörr till dörr..
 
Tobbes föräldrar kommer förbi lite senare och ska grilla och ha lite trevligt tillsammans med oss ikväll.
Alltid trevligt med middagsgäster.
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0