Tidig Söndagsmorgon

Fan va grinig ja blev igår..
När Tobbe och Arvid satte sig o tittade på lite barn-tv innan läggdags, så tänkte jag att jag skulle ha åkt ner och förbränt lite av pizzan..
Och när jag kommer ner så kommer jag inte in..
)(/%¤"#¤%&/)I(?=)=)&(%#¤%%¤/&()=)=/)(&/¤%#"
De bara pep till i skannern men ingenting hände, de var folk inne på gymmet men de var ingen som hörde mina bankningar.. (de är ju dubbeldörrar)
Snacka om att jag var tjurig när jag kom hem.
 
Det blev en tidig Söndagsmorgon..
Redan kvart över 6 tyckte Arvid att han hade sovit klart.
Och Tobbe verkade inte göra några som helst försök i att gå upp.
Så de var bara att gnugga sömnen ur ögonen och knata upp.
Kvart i 10 idag ska vi mötas upp alla Solstrålar för en heldag i Parken Zoo.
Hela dagen ska vi trava runt och titta på djuren.
Kan ju tycka att ända till halv 5 är lite i längsta laget.. Plus att de flesta hade ju Parken kort så alla har nog hängt lika mycket i parken som vi har, och då är man inte fullt så intresserad att titta på precis vart enda litet djur.
Och så har dom skött de så fint att vi ska till Dionlandet de sista vi gör.. De är väl typ de enda kidsen vill de.
 
Jaja.. de blir väl som de blir.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0