Onsdag hela dagen

Jaha ja!
Fick frågan idag om jag var gravid.... Asså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta..
Men de blir broccoli soppa till middag och ett extra insatt konditions pass ikväll..=P Typ!
Asså jag tror nog att de är den enda fråga man INTE ställer, eller?!
Hahaha.. fyfan asså!
 
Hämtade hem mitt lilla troll efter mellis, och nu har vi bara vart hemma och tagit de lugnt.
Måste ju vara skönt att bara vara hemma och mysa efter en heldag på föris.
Fördelen med att sluta tidigt är att man kan lägga ner extra tid på maten.
Som idag fick de bli broccolisoppa, med baconströssel och nybakt bröd och Arvid ska få plättar till efterrätt.
Tycker det är lite mysigt att fixa lite extra när tiden finns.
 
Annars så är nog vardagen tillbaka igen måste jag nog säga..
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0