Nytt till hösten

Nästan var enda höst så får jag någon form av Jag-vill-ha-en-ny-stil-i-min-garderob-feeling.
Vet inte varför jag får så.
Kanske sitter så djupt rotat redan från barndomen.
Varje gång skolan började efter sommarlovet så fick man en ny garderob, väska, skor, skolsaker osv..
Sitter och kollar in frisyrer, snygga ytterkläder och annat snyggt att ha på sig de dagar man känner att de kan vara roligare att klä upp sig snyggare än i träningskläder. (Även om de finns sinnensjukt mycket snygga träningskläder också..=P  )
Om en månad så åker jag och en liten galen grupp ner till Gekå´s, ska bli så himla mysigt att för en gångs skull inte åka bussen.
Även om de för min del går precis lika bra de.
Men nu bor vi kvar en natt, ska mysa i stugan, äta gott, skratta massor och shoppa hysteriskt..=)
Så jag har nu börjar kika lite på Gekå´s blogg..
Och kan bara hoppas och hålla tummarna att kläderna jag såg idag kommer finnas kvar om 3 veckor också.
 
Jag bara älskar jackan.. Har länge velat haft en "bombar-jacka" men inte riktigt hittat någon som har vart perfekt.
Men tyckte den denna var grym... snygg ihop med den vita skjortan och tänk ett par snygga boyfriend-jeans till..
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0