Trött men taggad

Eftersom de blev en ofrivillig vilodag från gymmet igår för att jag hade någon konstig låsning i ryggen, så är jag så sjukt taggad för kvällens pass.
Ryggen känner ja knappt av alls, men däremot så är de någon som spökar i knät.
-"Välkommen till den övertränade kroppens land" Fick ja höra av en personal på gymmet för ett tag sen när jag beklagade mej över diverse krämpor..=P Vafan.. De tror ja inte ett dugg på..
Snarare lite snetränad, kan ju räka att man gör minsta lilla lyft fel, och de kan spåra ur.
Så de är bara att göra om och göra rätt när kroppen läkt.
Tanken var att jag skulle köra ben ikväll, men tror de får vänta, och ger mej på magen istället.
Tänk att de ska vara så in i helvete svårt att få till lite träningsverk i magen.
Vet om att jag är grymt tränad i magen, och att jag klarar de flesta övningar galant.
Men sist så la ja upp ett litet "cirkel-pass" för bara magen.. o ändå hade ja inte de minsta lilla känning.
Så de blir väl att lassa på ytterligare några kg.
Tummen upp för mej.. Hej!!!!
 
Hahaha, efter två veckor som "heltids arbetare" så börjar jag nog känna av de.. hahaha!!
Trött fröken.
Men vafan.. jag får se varenda liten krona på lönen som en bonus.
 
Så tråkigt fick hem Arvids små fin-skor från Hummel igår.. Och dom var katastrofsmå i storlekarna..=( Arg!
De är ju bara för bökigt..
Och så blev ja lite tjurig för att jag måste vänta ännu längre innan han får några snyggskor.
Plus att lekmer.se där jag beställde skorna är ju så sjukt värdelös sida.
Såå låååååååångsam..
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0