Inspirationsrunda i villaområdena..

Efter mellis så märkte ja att Arvid började bli trött, okoncentrerad och missnöjd.
Ville inget och allt..
Så jag bestämde att vi skulle ta en promenad i solen.
Jag hann väl inte gå 10 minuter innan han sov.
Tummen upp tänkte jag, och satte upp ett promenadmål.. =P Minst en och en halv timma.
En och en halv timma senare knatade vi in på tomten, Arvid sov såklart inte hela rundan, men största delen av den.
Och var helnöjd med att sitta i vagnen och mysa hela vakna vägen runt. *Tummen upp!*
Och jag kunde gå och kolla in alla snyggt pyntade altaner och uteplatser i området.
De är såå sjukt mycket trevligare med en snyggt pyntad uteplats.
 
Min lilla äventyrare!
 
Även om Arvid vart feberfri idag, så är vi såklart hemma imorgon med, dels känner jag inte att de finns någon som helst anledning att dra i väg med honom till en massa baciller när immunförsvaren fortfarande är lågt.
Och riskera att han får om skiten.
Och speciellt inte när de handlar om EN dag.
Vi har käkat för en liten stund sen, och väntar snart hem Tobbe som vart på äventyr i Stockholm.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0