Godagens!

Va händer då?
Inte speciellt mycket, var på styrelsemöte igår kväll.
Mitt sista som sekreterare.
Men jag kommer nog att hamna där igen..=P
Men inte den kommande perioden i alla fall.
 
Jag har nog världens bästa pappa, han ringde mej idag på jobbet och ville komma förbi en liten sväng.
Och när han kom så hade han en liten sommarpresent med sig till lilla familjen.
Vi fick Parken Zoo kort. <3
Så denna sommar kommer vi hänga massor med alla djuren.
Så skönt att bara kunna åka dit  och hänga där som i vilken lekpark som helst.
Och så var de ju fritt till badet och så kunde man under vissa perioder åka hur mycket karuseller man vill..
(Även om Arvid kanske är lite väl liten för att åka de mesta ändå..=P)
Och så är de massor med uppträdanden.. (Även om varken vi vuxna eller Arvid är speciellt intresserade av några som kommer i sommar)
Men jag har redan bestämt att vi ska gå och kika på Pettson och Findus när dom kommer.
(Om vi nu var hemma då.. kommer inte ihåg..)
 
Skönt att sluta tidigt idag, saknar min lilla plutt massor idag..
Blev ju inte så mycket mystid igår eftersom ja for iväg på styrelsemötet redan kl. 6 igår kväll.
Lite senare idag på eftermiddagen så kommer Elin över till oss, vi ska käka middag ihop.. och sen så ska hon och jag åka ner till gymmet.
Hon ska få provträna med mej.. och jag ska testa att få träna någon. Spännande för båda.
Dock så blir mitt planerade pass inte riktigt så som jag vill.. men de får lösa sig en annan dag.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0