Godagens Tisdag!

Ja vi fortsätter jobba med Alvedon Ipren och glass..
Stackars liten.=/
Men, men.. Nu är de som de är.. och jag tycker ju att de är rätt skönt att gå hemma och strosa.=P
Pappa kom över med lite lunch, alltid lika trevligt att få ha lite lunchsällskap.
Arvid sov när pappa kom, men blev överlycklig när han vaknade och morfar fortfarande var kvar.<3
 
Prövade att dra ut lite på att ge honom Ipren nu på eftermiddagen, för att se hur mycket feber han hade, men tydligen massor, de resulterade bara i att febern rusade och han fick feberfrossa.. Fy bubblan!!.=(
Men nu ligger han och sussar i soffan en stund och jag håller på och fixar med maten.
 
Tidigare idag så tog vi oss lite frisk luft, jag bäddade mer honom i vagnen och så travade vi bort till blomaffären.
(dock så kan vi nog inte göra våra små promenad utflykter liggandes nerbäddad i vagnen när han är krasslig..=P Han får ju knappt plats längre)
Men i alla fall, så himla mysigt att bara gå där inne och få en massa inspiration till min blivande "uterum" =P
Jag plockade på mej en påse chilifrön, och Arvid tyckte att vi skulle plantera morötter.
Kul kille.. av ALLT som finns att välja på.. och de vill säga är inte lite fröpåsar.. så väljer han morötter.
Gullungen! <3
Så de ska tydligen få växa, och förhoppningsvis så kan de komma upp någon liten morotsplanta till honom.=)
och så är jag så sjukt sugen på ett olivträd.  =)
Tycker de är så sjukt fint i en snygg stor kruka, plus att de pryder snyggt inne den kallare delen av året.
och varför inte... när vi ändå håller på.. kan vi ju lite gärna slå till på ett citronträd med.=)
Inspirationen flödar.. och jag skulle IBLAND vilja ha liiiiite grönare fingrar.
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0