Små saker gör stor skillnad

Som ni säkert redan vet så är ju jag lite av en pysselnörd.
Och med de så kommer små projektplaner.
Och har mina små planer för vårt kök.
Har ju lääänge velat byta ut våra fula köksstolar.
och nu vill jag ha enkla pinnstolar, Har kollat in denna modell..
Men tydligen svårt att hitta dom.
självklart ska de inte vara i den färgen, har vart lite  inne på att åka till en färgaffär och få ut samma färg som Arvids tripp trapp stol, (ljusgrå)
Eller så har ja vart lite inne på att göra de lite busigare..=)
Vår kökslampa är ju inte heller speciellt spännande, och den är jag också sjukt trött på.
Och de problemet har jag också en lösning på=)
Har en gammal spinnrocka som står och samlar damm uppe på vinden, som jag fick från tanten vi köpte huset av, som jag tänkte plocka sönder och spara hjulet.=)
Allt till detta har jag hemma, de ända jag hade tänkt fick är att ha någon form av ljusslinga så att de finns lite starkare ljuskälla över bordet med.
Så himla mysigt till jul ju.=)
 
Och så skulle jag vilja ha en "köpmansdisk" helst precis en sådan.
Och jag tycker ju att furu är de absolut de fulaste jag vet...
Så lite kärlek till den så skulle den bli toppen till mitt kök.=)
 
Och dessa drömmar är ju inte längre bort än att man jobbar för de lite!!
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0