Skönt med Fredag

Har precis nattat Mini, och nu sitter jag och njuter av att de är Fredag.. Behövs efter denna tuffa vecka.
Har inte blivit så mycket bloggande har nog mest bara tyckt de mesta har vart piss.
Har vart helt ärligt riktigt jobbigt psykiskt.. att gå och vänta en hel vecka på jävla provsvar från läkaren som jag träffade i Måndags, samtidigt som jag har mått som jag har gjort.
Har vart yr, slö och illamående.. (Nä.. Inte gravid)
Så alla prover som finns har tagits, och idag fick jag svar på allt utom Borrelia.
Och enligt alla prover och värden så är jag frisk som en nötkärna.. (varför säger man så?)
Många jag har pratat med har nämnt min träning.. överansträngd!!
 
Har haft nästan två v. uppehåll, och tänkte smyga igång imorgon igen, har verkligen tagit de lugnt, inte gjort mer än jag verkligen behöver.
Idag hade vi planeringsdag på jobbet, och efter de åkte jag och hämtade Arvid.
Vi hade lite ärenden att uträtta, så vi blev lite sena hem.
Men lite lampfötter till vårt sovrum fick vi med hem, och Arvid fick en ny mössa.
Väl hemma fick han vara ute och strosa på baksidan medans jag fixade maten.
Kycklingvingar, och grönsaker att dippa.
Och de där med att dippa var Arvid grymt nöjd med.=) Han var så grymt söt med sina gurk- och paprika stavar.=)
Och när de bara var en liten bit av grönsaken kvar i handen så doppade han ner hela handen.=)
Mmmm!!
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0