Shoppning till dagis!!

Efter jobbet cyklade jag ner till HM, för att förnya Arvids garderob lite.
Tycker egentligen att de är rätt trista kläder därifrån, men jag gillar deras basic kläder, perfekta att ha som slit och släng på dagis.
Hittade även en jätte fin randig pyjamas.
Kul nu när Arvid har kommer i 92, så man kan skippa bebis avd. och köpa lite "stor-pojke-kläder"
 
Nu fixar vi i köket, förbereder maten och Arvid ritar och skriver för fullt.
Jag överväger att göra en paj till efterrätt.
Köpte med mej vaniljsås hem.. men har inte bestämt än.
Ska ner och träna efter maten.. och jag känner att den ekvationen inte går ihop.
Igår efter jobbet mötte jag upp Tobbe och vi var till Polisen och hämtade ut våra pass.=)
och när han hade slutat för dagen så åkte vi och vaccinerade Arvid.
När vi kom in på rummet och han fick syn på britsen som stod där inne tittar han på oss och säger -"Nääää Pempen" (tempen) med lite smått bedja i rösten..=/ Mammahjärtat slog hoppade till lite..
Han är inte allt kompis med vårdfolk..
Men, men de gick så bra och nu är även de gjort. så skönt.
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0