PysselSuuuuug!

Oj vilket pyssel cravings ja haft de senaste dagarna.=)
Hittade ju de där vingarna jag bloggade om här om dagen.. och herre guuud vad jag har klippt fjädrar..=P
Blev inte helt hundra nöjd med resultatet, men för att vara första gången får jag väl säga att de fick duga.
Får se, men tanken var att jag skulle vilja få upp dom i trappen, vet bara inte hur jag ska nå..=P
Sen en kväll så började jag smälta gamla ljus jag hade som bara stod och blev fulare och fulare.
 
 
Är inte klar med detta projekt än, har lite mer ljus att smälta, och så ska jag dekorera glasburkarna lite.=)
Så sjukt kul, och så mycket billigare än att köpa ljusmassa och "ljuslyktor" från Panduro.
Gick även en vända på loppis idag, och köpte med men några små söta kaffekoppar att ha som "ljuslyktor"..
Och även en glasflaska.. har vart ute efter en ett tag att ha i tvättstugan, och att jag hittade en på loppis för 5 kr. var ju ett plus.=)
Var även i köket på jobbet och tiggde till mej två stora konservburkar som jag målade vita och hade på lite decoulpage, blev toppen att ha till tvättmedel, och glasflaskan till sköljmedel, Nu är jag bara ute efter ett fint mått att ha till.
Lite smålyxig känsla.. När man ska göra en så tråkig sak som att tvätta.=)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0