Fredag hela dagen!

Sovmorgon var de på schemat idag, men Arvid tyckte att vi lika gärna kunde knata upp och vinka av pappan.
Aja.
Men han är ju inte den som gasar loss helt, utan tar de gärna lungt ett tag.
"-Kom, Mysa" Då ska vi sitta nära.. nära i soffan med en film eller en bok och bara mysa.=)
Ja gillar de starkt!
Vi satt där ett tag o hade lite mys, innan jag börjde fixa inför helgen, trätta en maskin tvätt, dammsög, förberedde kvällens middag, och målade en fönsterbräda.=P
Inte så dumt de där med uppe med tuppen trotts sovmorgon.
 
Mamma, Kalle, Elin o Alxe kommer förbi ikväll, och vi tänkte bjuda på Tacos, de har ju kommit några nya mjuka bröd som jag bara måste pröva..=P
Hur perfekt form som helst ju.
Är så skönt att ah en helg framför oss där vi inte har en massa tråkiga måsten. (De har vi gått om nästa vecka.)
Denna helg blir en myyyyyshelg.
Imorgon tänkte vi besöka Parken Zoo, Tobbe har fått fri biljetter.
 
Har förtillfället lite paus, och tänkte strax åka till Maxi, glömde köpa servetter där igår (om de finns några som faller mej i smaken) till mitt kommande projekt.. som jag kom på igår att jag ska försöka få till i helgen.=D
 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt fina namn
Kom ihåg mig?

Har du någon mailadress? (publiceras ej)

Har du en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0